بیت الزهرا سلام الله علیها

تولدی سورپرایز

1394/9/25 9:25
نویسنده : عزیزی
306 بازدید
اشتراک گذاری

 

مثل همه روز ها یکشنبه به بیت الزهرا آمدم و با بچه ها شروع به بازی و کاردستی کردم.یک روز سرد پاییزی...نوبت به خوراکی های آخر کلاس شد که دیدم چندتا از مامانها دارن یک میز بزرگ را جابجا می کنند.پرسیدم :برای چی میز به این سنگینی را جابجا می کنید ؟که فقط خندیدند مژه

چیزی نگذشت که میز را پر از بادکنک دیدم و کیک و هدیه و...

من که مشغول ور رفتن با کاردستی بچه ها بودم متوجه کارهای پنهانیشون نشدم و یهو بهم گفتند   تولدت مبارکهورا

واقعا داشتم شوکه میشدم...دو سه روزی تا تولدم فاصله بود و اصلا حدس نمیزدم که اینجور غافلگیر بشم...یکی از زیباترین و به یاد ماندنی ترین جشن تولدهای عمرم بود.روزهایی که وارد دهه سوم زندگی ام میشوم.

http://niniweblog.com/images/smilies/cut/cut%20(5).gif

امروز ۲۵آذر هست و تولد دو نویسنده این وبلاگ ...از طرف خودم این روز رو به خانم شفیعی دوست و همراز مهربونم که به طور کاملا اتفاقی هردو در این روز به دنیا اومدیم تبریک میگم.

اینم عکسای کیک های خوشمزه ای که بچه ها و مامان هاشون مشترکا درست کردند و کادوی به یاد موندنی خیلی قشنگ ... نمی دونم از کجا فهمیدند من فیروزه ای دوست دارم.

از همه تون خیلی خیلی ممنون و سپاسگذارم

 

 

 

 

 از محمدصدرا جانم هم بابت کارت تبریک زیبایی که با نمد درست کرده بود ممنونمقلب

 

وهمچنین مامان زهرا و خانم سیاری وجعفری عزیز بابت کیک های خوشمزه و زیباشون.خجالت

 

 و تشکر ویژه از سیده خانم حسینی بابت تدارک و مدیریت این اتفاق ...که متاسفانه به خاطر مریضی پسرشون حضور نداشتند.دل شکسته

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

کودک دانا
25 آذر 94 11:47
سلام. وقتتون بخیر. این وبلاگ رو تقدیم میکنم به همه پدر و مادرهایی که آرزو دارن فرزندان پاکی رو تربیت کنند. گلچینی ازکارتون و انیمیشن و سرود های اموزنده و مذهبی برای کودکان آدرس وبلاگ: http://kodakdana.blog.ir/ آدرس کانال: https://telegram.me/koodakdana میتونید از این کارتون و سرود ها در وبلاگتون هم استفاده کنید. مشتاقانه منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم
نرگس
25 آذر 94 21:52
خاله ی مهربوووون تولدتون مبااااارک قربان شما
عزیزی
پاسخ
ممنون از تولد خاطره انگیزی که برام گرفتید