بیت الزهرا سلام الله علیها

تولدی سوپرایز۲

1394/9/26 23:11
نویسنده : شفیعی
516 بازدید
اشتراک گذاری

 امروز پنجشنبه مثل همیشه رفتم بیت الزهرا و منتظر مامانا و بچه ها بودم ،که همه با هم وارد شدن و منو شوکه کردن و شروع کردن به شعر خواندن:

اردک و غاز و لک لک تولدت مبارکهورا

حسابی غافل گیر شدم و واقعا شوکه شدم.....

اصلا باورم نمیشد و بی نظیر ترین و زیباترین روز تولدم بود،واقعا اون لحظه انقدر شوکه بودم که اشک شوق در چشمانم حلقه زد.....

بهترین تولدی بود که داشتم امروز۲۷ساله شدم

از خانم عزیزی گل و دوست داشتنی کمال تشکر رو دارم بابت همه چیز،۲۵آذر  روز تولد ایشون هم است و بهشون تبریک میگم براشون آرزو سلامتی دارم.قلب

 

تشکر ویژه از خانم نوری عزیز برای مدیریت این برنامه زیباو تدارک....قلب

تشکر از همگی خانمای عزیز بیت الزهرا س .....لبخند

 

 

 

اینم عکس کیک و خوراکی های خوشمزه تشکر از خانم  بیاتی،خانم ناجی،خانم شاحسینی 

واقعا فوق العاده بودنخجالت

هدایای خیلی قشنگی که خود بچه ها درست کرده بودن فوق العاده بودن و از همهشون ممنونم.

کلی نقاشی و کاردستی و یک عکس یادگاری از بچه های بیت الزهرا در یک قاب نمدی هدایای بود که بچه ها بهم دادن و عاالی عااالی بودقلب

 

 

 

 

اینم عکس هدیه ای که مامانا زحمتش رو کشیدن و منو شرمنده کردن.

بی نظیر بود و عاشق گل هستمقلبهورا

 

 

 

از همه عزیزان ممنونم.....

واقعا روز عالی و خاطره انگیزی بود برام ممنون ممنون ....

پسندها (1)

نظرات (1)

زهراسادات نوری
27 آذر 94 14:28
الحمدلله که خوشحال شدی. ممنون از خانم عزیزی جان و به قول فاطمه سادات، ممنون که سورپرایز شدی!
عزیزی
پاسخ
خیلی دوستتون دارم ،ممنون بابت همه چیز،خوشحالم که دوست خوبی مثل شما درام