بیت الزهرا سلام الله علیها

یاران کوچک خمینی در ۱۵خرداد

1395/4/1 11:26
نویسنده : عزیزی
305 بازدید
اشتراک گذاری

بیت الزهرا س با همکاری موسسه فرهنگی حضرت قاسم س برنامه مشترکی در ایام رحلت بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی برگزار کردند که مورد استقبال ویژه خانواده ها ی ولایی مان قرار گرفت.از بوستان کوچکی در محله جماران برنامه آغاز شد.

در آنجا کودکان سربند و آرم سینه مزین به تمثال حضرت امام خمینی ره تحویل گرفتند و پذیرایی انجام شد. در بوستان زیبای آنجا برای کودکان توضیح دادیم که در زمان شاه مردم از او راضی نبودند و علیه او شعار هایی در خیابان میدادند و امام خمینی ره را خیلی دوست داشتند .شاه، مردم وامام را خیلی اذیت کردند تا اینکه انقلاب مردم ایران به پیروزی رسید و شاه از ایران فرار کرد.مردم ایران بااتکا به خدا والگو گرفتن و پیروی از راه امام حسین ع جمهوری اسلامی ایران را تشکیل دادند.بعد شعار هایی با بچه ها تکرار کردیم و در مسیر تا بیت شریف حضرت امام ره تکرار کردیم:الله اکبر     خمینی رهبر

وای اگر خمینی حکم جهادم دهد 

  ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد

دیو چو بیرون رود فرشته دراید

  این است شعار ملی    خدا قرآن خمینی

 اینم یک شعر زیبای قدیمی که قسمت دومش را بچه ها و مادران تکرار میکردند:

رهبر نهضت آزادگان است   آیت الله خمینی

انقلابی ترین مرد جهان است     آیت الله خمینی

 او فرستاده ی صاحب زمان است    آیت الله خمینی

 

در بیت امام ره از بیانات جناب آقای میرشکاری که برای مادران صحبت کردند بهره بردیم. و بچه ها با سادگی زندگی رهبر عزیز ایران آشنا شدند.

بعد به حسینیه جماران رفتیم

 و در آنجا از بیانات شیوا و ساده ی ملازم امام ره جناب آقای میریان که به ما افتخار دادند و تشریف آوردند استفاده کردیم.بیانات ایشون بقدری روان بود که بچه ها هم کلی گوش کردند.ایشون از علاقه امام ره به کودکان صحبت کردند و از رابطه ی محبت آمیزشون با نوه ی کوچکشون علی آقا برامون گفتند.ضمنا این جملشون تو گوشم تکرار میشه و اون اینه که امام به آقای میریان در نیمه های شب فرمودند که از نیروی جوانی که غنیمت هست بهره ببرید برای عبادت که در پیری توان عبادت ندارید.همچنین فرموند امام ره به بچه ها می گفتند خوب و حسابی درس بخوانید که امید من به شماست.

 

 

بعد برنامه ی عمو روحانی شروع شد.ایشون هم از خاطرات پدرشون حاج آقا سلیمی با امام گفتند و کلی برنامه جذاب و شعار دادن وهدیه و...

 

 و در پایان عکس یادگاری:

 

 

 چند عکس حرفه ای دیگر:

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)