بیت الزهرا سلام الله علیها

جشن تولد امام مهربانم.مراسم کیک تولد

1396/2/25 0:16
نویسنده : عزیزی
936 بازدید
اشتراک گذاری

امروز جشن با شکوهی به مناسبت میلاد قطب عالم امکان حضرت صاحب الزمان عج برگزار کردیم که شرح برنامه های جشن را در چند پست مجزا در وبلاگ قرار خواهم داد.
یکی از زیباترین و خاطره انگیزترین برنامه های امروز مراسم کیک تولد آقای مهربونی بود با کیکی به طول ده متر که کوچولوهای نازنین آن را با خامه آماده قنادی و توت فرنگی و ترافل و اسمارتیز و... تزیین کردند
بعد رویش را شمع و فشفشه گذاشتند.و در آخر هم برش و نوش جان کردند.
اما مجری در حین آوردن و تزیین کیک با بچه ها صحبت میکرد:دختر پسرهای گلم!امروز روز تولده و همه شما به این جشن تولد دعوت شده اید.کی میدونه کی شما رو دعوت کرده؟…خب معلومه همیشه مادران میزبان جشن هستند و از مهمانها دعوت میکنند تا تشریف بیارن.شما هم از طرف نرگس خاتون و مادر سادات حضرت فاطمه س برای این جشن بی نظیر دعوت شده اید.
🍿
حالا میخوایم با دستای کوچولوتون این کیک ده متری رو تزیین کنید و آقای مهربونمون و از ته دل صدا کنیم تا به جشن تولد خودشون تشریف بیارن و به ما نگاه مهربانانه ای بکنند.تو دلامون با آقا حرف بزنیم.بگیم آقاجان دوستتون داریم و دعا میکنیم که زودتر تشریف بیارید و ما از یاراتون باشیم ان شا الله.
آقا جان شما صدای مارو میشنوید و سلام مارو جواب میدید به این محفل نوگلای شیعه تشریف بیارید و شمع روی کیک هارو فوت کنید.
آقا چی میشه اگر سال دیگه این جشن رو در کنار وجود سبز شما جشن بگیریم؟؟
آقاجان ما رسم داریم صاحب تولد بیاد و شمع ها رو فوت کنه.ماهم آرزو کنیم برای فرج شما..

آقا جان ما رسم داریم دست خالی به تولد نمیریم اما من انقدر در برابر شما کوچکم که کادوی ناقابل من ارزشی نداره.شما به بزرگی خودتون ببخشید ...من میخوام یک کادو بدم که دل شمارو شاد کنم.میخوام .....(بعد مجری چند لحظه سکوت میکند و از بچه ها و مادران میخواد تا یک هدیه برای امامشون در نظر بگیرند)یک کار خوب بکنم مثلا....یا فلان کار بدم رو دیگه کنار بذارم.....میخوام نمازم و اول وقت بخونم یا....هر کادوی دیگه ای که هرکس میتونه تو دلش نیت کنه
















پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)