بیت الزهرا سلام الله علیها

نمایش ضامن آهو

1394/6/6 14:52
نویسنده : عزیزی
1,012 بازدید
اشتراک گذاری

به مناسبت میلاد خورشید هشتم امام رضا ع جشنی در بیت الزهرای مرکزی برگزار کردیم که بخشی از آن نمایش ضامن آهو بود:

 

آهو می دود و سرحال می خواند:من آهوی زرنگم     دنبال علف می گردم    علف سبز و تازه   برا بچه های  نازم        هوا چقد تمییزه    خورشید خانم می تابه

   از آن طرف صدای صیاد می آید:عجب آهوی خوبی  چقد درشت و خوبه   با این تیر و کمونم    می گیرمش نشونه

  آهو فریاد میزند تعجب:صیاد!!!! و دنبال هم می کننددور تماشاچی ها

 

ناگهان امام رضا ع وارد صحنه میشود و آهو به بغل امام می رود

.امام رو به آهو می گوید :چه اتفاقی افتاده؟

آهو:میخواهد مرا شکار کند اما من حتما باید بروم.آخه بچه هام گشنه هستند

.امام روبه صیاد:اجازه می دهی پیش بچه هایش برود؟من پولش را به تو می دهم تا گوشت بخری.

صیاد:السلام علیک یا علی بن موسی

خیر.من اورا شکار کرده ام

آهو:فقط چند دقیقه به من مهلت دهید تا بروم.قول میدهم زود برگردم.

 

صیاد با ضمانت امام اورا رها می کند و می گوید:برو ما منتظرت می مانیم اما فقط به خاطر حضرت رضا ع آهو می رود و بچه هایش را غذا می دهد و بر می گردد.

 

وقتی بر می گردد صیاد می گوید:برو ای آهوی خوش قول که آزادی من تو را به برکت حضرت رضا آزاد کردم و پولش را هم نمی خواهم.

 

آهو هم از امام و صیاد تشکر کرده و به سمت بچه هایش میرود و آنها را در بغل می گیرد.قلب

 ماسک آهو را با فوم و دسته چوبی درست کردم

 

 

 

شایدبه نظر ساده بیاد ولی بچه ها خیلی دوست داشتند و می گفتند دوباره نمایش داشته باشیملبخند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)