بیت الزهرا سلام الله علیها

شعر کودکانه عید غدیر

1394/7/7 9:42
نویسنده : عزیزی
393 بازدید
اشتراک گذاری

شعر جشن عید غدیر

 

🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

سلام من برشما

ای بچه ها ,نوگلا

سلام به تو ای عزیز

که خوشگلی و تمییز

سلام سلام بچه ها

چطوره حال شما

سلام دهیم به همه 

با خوشحالی و خنده

 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

من جشنم و من جشنم

شادی با خود میارم

لبا رو خندون کنم

شیرینی و هدیه دارم

 

دست بزنید بچه ها

   تو جشن امروز ما

جشن عید غدیره     امام علی امیره

پیامبر پیش همه  

  دستش بالا گرفته

گفته شده او ولی   

  جانشین من علی

هر کی منو دوست داره  

 علی رو دوس بداره

 

هرکی علی رو دوست داشت

   خدا دوسش میداره

من بچه شیعه هستم 

عاشق مولا هستم

 

امام شده از این پس

با او دینم کامل هست

تبریک میگیم به آقا

شیعه شدیم ما حالا

 

با شادی و محبت

میدهیم دست بیعت

 

دینمو کامل کردم 

با علی بیعت کردم👏

شاعر :سمانه عزیزی علویجه

 

پسندها (1)

نظرات (0)